Kampaň „Epic Week in Croatia III.“ zasáhla 50 milionů lidí

Dosah přes 50 milionů lidí a více než 60 tisíc nových fanoušků na sociálních sítích – to jsou výsledky třetího pokračování propagační kampaně Chorvatského turistického sdružení „Epic Week in Croatia“, která se realizovala na sociálních sítích Facebook, Twitter, Instagram a Pinterest.

Cílem propagační kampaně bylo cílem pobídnout fanoušky a turisty, aby si vytvořili svou dovolenou snů, kterou stráví právě v Chorvatsku, a ukázat Chorvatsko jako zemi s bohatou nabídkou, v níž každý něco najde.

„Vynikající výsledky této kreativní a interaktivní kampaně, ale i výherní soutěže zejména v Rakousku, Německu, Velké Británii, Itálii, Belgii, Nizozemsku, Polsku, České republice a Skandinávii potvrzují popularitu Chorvatska na mezinárodním trhu,“ řekl ředitel Chorvatského turistického sdružení Kristjan Staničić.

V soutěži „Epic Week in Croatia“ II si potenciální turisté přes webové stránky kampaně mohli vybrat sedm aktivit ze 218 nabízených, a vytvořit z nich ideální dovolenou.

Soutěže se letos zúčastnilo více než 12 tisíc fanoušků, kteří vybraných top sedm atraktivit sdíleli na svých profilech na sociálních sítích. Do velkého finále postoupili ti, jejichž příspěvky nasbírali nejvyšší počet lajků, a hlavní cenu získal ten, kdo nejlépe zdůvodnil, proč si ideální dovolenou v Chorvatsku zaslouží zrovna on.

Nejkreativnější byla Sophia z Velké Británie se svým originálním video příspěvkem. Sophia zažije v Chorvatsku sedm vybraných aktivit, jako jsou jízda na kajaku po čtyřech řekách ve městě Karlovac, paragliding na Istrii, ziplajnová dráha v Omiši nebo návštěva vodopádů na řece Krce. Svou připravenost na návštěvu Chorvatska prokázala též mimořádnými znalostmi chorvatských regionů, kultury, jídla, a dokonce se naučila i text chorvatské hymny.

První díl kampaně, uskutečněné loni na jaře, zasáhla 13 milionů lidí a přilákala na sociálních sítích Chorvatského turistického sdružení přes 10 tisíc nových fanoušků. Druhé pokračování bylo zahájeno na podzim roku 2017, zasáhlo 40 milionů lidí a získalo přes 50 tisíc nových fanoušků na sociálních sítích.

 

Autor Petr Bílek (Články)


Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..