Jak uspět na mezinárodním kongresovém poli

Nejen o tom, jak obstát v konkurenci při kandidatuře na pořádání mezinárodního kongresu, se hovořilo v polovině března na semináři, který uspořádalo Prague Convention Bureau.

Foto: PCB

Foto: PCB

Význam strategického partnerství a týmové spolupráce při kandidatuře na pořádání mezinárodní akce zdůrazňovali prakticky všichni přednášející. Martin Sirk, výkonný ředitel mezinárodní kongresové a konferenční asociace ICCA, který Prahu navštívil v rámci inspekční cesty v souvislosti s kandidaturou Prahy na kongres asociace v roce 2017, vyzvedl např. partnerství Washingtonu D. C. a Bruselu, navzájem se podporujících na opačných kontinentech, ale také skandinávských zemí, které sice mezi sebou bojují o kongresy jako lvi, na zámořských veletrzích však mají zpravidla společný stánek a vystupují jednotně.

Na semináři se hovořilo o i regulacích farmaceutických firem výrazně omezujících požitky, které mohou firmy odborníkům ve zdravotnictví během kongresu poskytnout, a to ze dvou úhlů pohledu. Současná platná pravidla vysvětloval Jakub Dvořáček, výkonný ředitel Asociace inovativního farmaceutického průmyslu (AIFP), za druhou stranu, tedy ty, kteří kongresy pořádají, vystoupil ředitel Vienna Convention Bureau Christian Mutschlechner.

Seminář, který Prague Convention Bureau pořádalo již potřetí, se konal v pražském Designhotelu Elephant a moderoval ho, stejně jako v loňském roce, Bruce Redor ze společnosti GainingEdge.

nr

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *