Jak bojovat proti provozní slepotě?

Jak bojovat proti provozní slepotě? Ideální je srovnání od nezávislých pozorovatelů. Nejlepším příkladem mohou být skupiny studentů, kteří přichází do hotelů na site inspections. Studenti tak mohou začít trénovat nezávislé hodnocení hotelů z pohledu hosta, cestovní kanceláře či potencionálního zaměstnance a hotel získá určitou formu zpětné vazby bez provozní slepoty. Hotel tak zdarma získá postřehy a studenti trénují certifikaci a analýzy.

Ubytování v horské chalupě Angerer Alm, ilustrační foto Autor: Lucie Poštolková

Ubytování v horské chalupě Angerer Alm, ilustrační foto Autor: Lucie Poštolková

Díky prohlídkám hotelů si tak například studenti Katedry cestovního ruchu na VŠE v Praze trénují externí analýzy, základní porovnávání certifikací s HotelStars a tak se seznamují hlouběji se standardy kvality. „S našimi studenty chodíme například do hotelů Clarion Congress Hotel Prague, Grand Hotel Bohemia, Mandarine Oriental, Rocco Forte a Crowne Plaza Prague. Ve Four Seasons sice omezují vstupy pro školní skupiny, ale ochotně odpovídají na dotazy, často až dvě hodiny,“ uvedla pro TTG Ing. Jiřina Jenčková z KCR VŠE v Praze.

Bohužel některé hotely prohlídky pro studenty zpoplatňují a stávají se tak hůře dosažitelnými. „Skupiny studentů musí platit za prohlídky některých hotelů 1000 korun/10 studentů,“ dodala Jiřina Jenčková.

Jaké máte zkušenosti vy ze svých studentských let? Chodili jste také na prohlídky hotelů či cestovních kanceláří? Napište nám svůj názor do Hyde Parku.

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *