Instagramový účet HTZ dosáhl více než milionu hashtagů #CroatiaFullOfLife

Instagramový účet Chorvatského turistického sdružení dosáhl v těchto dnech více než milionu hashtagů #CroatiaFullOfLife. Uvedený hashtag byl výborně přijat na klíčových cílových trzích, ale i mezi mnohými fanoušky všech věkových skupin.

Foto: Chorvatské turistické sdružení

„Obzvlášť nás těší neustálý nárůst počtu fanoušků na sociální síti Instagram, z níž se vyklubal jeden z nejdůležitějších propagačních kanálů. Momentálně nás na této sociální síti sleduje více než 260 tisíc fanoušků a uvedené číslo je každým dnem větší, což potvrzuje i mimořádně vysoký počet interakcí, jichž dosahují naše příspěvky a fotografie. Četné pochvaly, které se k nám za práci na sociálních sítích dostaly, pro nás představují při realizaci dalších aktivit velkou motivaci,“ řekl ředitel HTZ Kristjan Staničić a fanoušky zároveň vyzval k tomu, aby na Instagramu používali GIF #CroatiaFullOfLife autora Ivana Bošnjaka

Chorvatské turistické sdružení připravilo u příležitosti zveřejnění miliontého hashtagu pro věrné fanoušky tematické dárkové balíčky a odborná porota vybere za pomoci hlasů fanoušků samotných nejkrásnější týdenní tematickou fotografii pod zadanými hashtagy, respektive definovanými kategoriemi. Mezi definovanými kategoriemi a hashtagy, v rámci nichž budou udíleny dárkové balíčky, je #CroatiaFullOfBeaches, jehož prostřednictvím bude vybírána nejkrásnější fotografie chorvatské pláže, zatímco pro výběr nejkrásnější fotografie přírody byl vytvořen hashtag #CroatiaFullOfNature. Prostřednictvím hashtagu #CroatiaFullOfSunsets bude vybírána nejkrásnější fotografie západu slunce, zatímco prostřednictvím hashtagu #CroatiaFullOfFlavours bude vybírána nejkrásnější fotografie špičkové chorvatské gastronomické nabídky. Toto jsou jen některé z kategorií, jejichž prostřednictvím budou mít zahraniční a domácí turisté příležitost ukázat své nejkrásnější fotografie chorvatských pláží, měst, atrakcí a zážitků.

Propagace Slavonie na sociálních sítích

V kontextu mnoha propagačních aktivit, které Chorvatské turistické sdružení na sociálních sítích provádí, byla na začátek září naplánována realizace druhé části projektu „Visit Slavonia, Share Slavonia“, v jehož rámci objíždějí slavonské destinace populární blogeři a influenceři z klíčových cílových trhů. Připomínáme, že první část projektu byla úspěšně zrealizována v červenci, kdy program zahrnoval destinace, jako jsou města Osijek, Đakovo, Vinkovci a Vukovar. Slavonii tehdy navštívilo 10 blogerů a influencerů z trhů Německa, Polska, Velké Británie, Švédska, Belgie, Nizozemska a Japonska a propagační příspěvky o Slavonii vidělo jen na denní bázi asi milion lidí.

Cesta a pobyt blogerů ve Slavonii se bude živě vysílat i na sociálních sítích HTZ a přidaný propagační význam projektu spočívá ve skutečnosti, že všichni blogeři se kromě cestovatelských témat specializují také na témata další, jako jsou enogastronomie, kultura nebo móda.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.