Incheba Praha: Holiday World obhájil své pozice

Čtyři únorové dny jsou ve veletržních kalendářích již tradičně vyhrazeny pražskému veletrhu Holiday World, který letos oslavil své 23. narozeniny.

Foto: Incheba Praha

Foto: Incheba Praha

Právě uplynulý ročník probíhal v zaběhlých kolejích dvou dnů pro odborníky a víkendu pro veřejnost, v programu zůstaly i všechny osvědčené akce s veletrhem spojené: soutěž Zájezdy za milion, filmová přehlídka World Film, Expediční kamera, výstavy fotografií, workshopy, tiskové konference a další doprovodný program jak pro veřejnost, tak pro odborné návštěvníky.

Novinkou bylo partnerství afrického Maroka, které ocenila i ministryně pro místní rozvoj Věra Jourová, která veletrh spolu s generálním ředitelem Incheby Praha Alexanderem Rozinem a ministrem zemědělství Marianem Jurečkou zahajovala: „Jsem potěšena, že partnerem letošního ročníku je Maroko, zvláště pak, když se v minulém roce podařilo našemu ministerstvu uzavřít s Marockým královstvím dohodu o rozvoji vzájemné spolupráce v oblasti cestovního ruchu,“ uvedla během čtvrtečního zahajovacího ceremoniálu.

O hodnocení letošního ročníku jsme požádali manažera veletrhu Holiday World Libora Patočku: „Jsem velmi rád, že Holiday World obhájil svou pozici jako největší a jediný mezinárodní veletrh cestovního ruchu v České republice. Ačkoliv jarní prázdniny spolu se slunečným počasím a závěrem olympiády v Soči mírně ovlivnily celkový počet návštěvníků, jsme s průběhem veletrhu spokojeni. Opravňují nás k tomu i ohlasy vystavovatelů, které byly ve velké většině pozitivní.

Cestovní kanceláře, které se na veletrh dobře připravily, odcházely po čtyřech kontraktačních dnech se skvělými obchodními výsledky, které jim vrchovatě pokryly vystavovatelské náklady a některým přinesly i nemalé zisky z přímého prodeje zájezdů během veletrhu. Radost mám i ze spokojenosti nových vystavovatelů a z kontaktů, které byly letos navázány. Rád bych také touto cestou poděkoval jak partnerské zemi Marockému království, tak cestovním kancelářím, které věnovaly kupony do stále populárnější soutěže Zájezdy za milion.“

  ln

ZÁVĚREČNÁ BILANCE VELETRHU

Holiday World a Golf Show: 661

Výstavní plocha: 18 800 m2 brutto

Počet zastoupených zemí: 46

Počet zahraničních touristboardů: 23

Odborná veřejnost: 7480

Zástupci médií: 708

Počet účastníků: 31 325

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *