I luxusní zájezd si můžete pořídit levně

Luxusní zájezdy do exotických krajů za velmi příznivé ceny nabízí od listopadu loňského roku cestovní kancelář Zanzo, dceřiná společnost Slevomatu. O tom, proč se cestovce daří nabízet zájezdy levněji, než jak to dělají ostatní cestovní kanceláře, jsme hovořili s Radkem Jelínkem, Project Managerem společnosti.

Foto: Naďa Rybárová

V čem je tajemství relativně nízkých cen vašich zájezdů?

Jednak v tom, že při vybírání hotelů spolupracujeme s renomovanými velkými německými cestovkami, které díky ohromnému množství turistů, kteří s nimi jezdí, dostávají od hotelů velmi výhodné ceny, a jednak v tom, že fungujeme výhradně přes internet, a tak nás běžný provoz stojí podstatně méně, než cestovní kanceláře s pobočkami, katalogy apod. Kromě toho máme internetový provoz díky zázemí Slevomatu dokonale propracovaný, v tomto ohledu máme před ostatními cestovkami náskok. Zatím to funguje tak, že nabídky Zanza jsou na stránkách Slevomatu, ale chceme, aby stránky cestovní kanceláře začaly brzy žít vlastním životem.

Přes německé cestovní kanceláře kupujete celé zájezdy, nebo pouze hotelové pokoje?

Pouze pokoje. A opravdu pečlivě je vybíráme. Rozhodně nezařadíme do nabídky hotel jenom proto, že je levný. Pečlivě čteme všechny recenze, a máme-li o kvalitě hotelu sebemenší pochybnost, nenabízíme ho. Klienty pak do příslušné destinace odvezeme s renomovanými aeroliniemi, v ceně zájezdu je i cestovní pojištění a transfer na místě – na letišti čeká pán s cedulkou s vaším jménem a odveze vás do hotelu.

Prodáváte jenom pobytové zájezdy, nebo i poznávací?

I poznávací. A také zájezdy kombinujeme, když lidé letí přes půlku světa, chtějí toho vidět více. Nabízíme například poznávací zájezd na Srí Lanku, zakončený čtyřmi dny na Maledivách. Na poznávací zájezdy je minimální počet účastníků 6 osob.

Jaké máte s cestovní kanceláří plány do budoucna?

Na jaře chceme vstoupit i na slovenský Zlavomat, který stejně, jako ten český, nyní vlastní britská skupina Secret Escapes, nabízející zlevněné luxusní dovolené. Ta ale funguje na principu členství, pro přístup k nabídkám je třeba se zaregistrovat jako člen klubu. A určitě ještě letos vstoupíme i na polský trh, kde Secret Escapes vlastní společnost Travelist, tam to bude trochu komplikovanější, přeci jen je tam mírná jazyková bariéra a hlavně jim budeme muset předat naše know-how a vyškolit je.

Naďa Rybárová

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..