Španělský hotelový řetězec Barceló má nové značky

Třetí největší španělský hotelový řetězec, který letos v Brně upgradoval svůj hotel na pětihvězdičkový, rozvinul novou marketingovou strategii. Plánuje pět nových hotelů Royal Hideaway a rovněž přibudou hotely značek Occidental a Allegro.

Hotel Royal Hideaway Playacar Resort, nyní součást řetězce Barceló. Zdroj: archiv Barceló

Hotel Royal Hideaway Playacar Resort, nyní součást řetězce Barceló. Zdroj: archiv Barceló

S novou marketingovou strategií usiluje Barceló především o získání dalších skupin zákazníků, uvedl Raúl Gonzáles, generální ředitel Barceló pro Evropu, Blízký východ a Afriku (EMEA). Změna strategie by měla být završena již do příštího roku.

Jeden hotel Royal Hideaway již funguje, a to v mexickém Cancúnu. Počet hotelů této značky by měl zpočátku stoupnout na pět. Další se plánují v Alicante, ve Formentoru, na Mallorce, v Andalusii a v Mexiku. Za tímto účelem budou přestavěny stávající budovy. Úroveň hotelů Royal Hideaways by měla ležet ještě podstatně výše než u hotelů Barceló, které mají čtyři nebo pět hvězdiček.

Základem této značky bude koncept „hotel jako destinace“. Hotely budou navenek spíše uzavřené. Všechny se budou vyznačovat okázalým umístěním a výjimečným designem a uměleckou výzdobou. Mimo to budou nabízet špičkovou gastronomii a služby.

Řetězci Barceló vedle hotelů přibudou i značky, a to Occidental a Allegro. Do budoucna se plánuje 45 hotelů Occidental, na které budou z části přejmenovány hotely Barceló. Hotely Occidental mají většinou čtyři hvězdičky.

Se značkou Allegro chce Barceló oslovit mladší publikum, které je citlivější na cenu. Do budoucna se plánuje šest až sedm těchto hotelů. O jejich umístění se ředitel Gonzáles nevyjádřil.

Petr Bílek

 

Autor Petr Bílek (Články)


Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.