GuestJoy a Czech Inn Hotels navázaly spolupráci

Partnerský článek

Oficiální partner společnosti TripAdvisor GuestJoy oznámil partnerství s Czech Inn Hotels, jednou z největších hotelových společností v České republice.

Foto: Don Giovanni

GuestJoy, poskytovatel řešení v oblasti tržeb a recenzí v hotelovém průmyslu, uzavřel partnerství s jedním z největších pražských hotelových řetězců, který provozuje čtyř a pětihvězdičkové hotely s více než 1500 pokoji, již půl roku po svém vstupu na český trh.

„GuestJoy se pro nás stal dobrou volbou k tomu, abychom mohli nabízet nadstandardní služby, posílat každému hostu personalizované uvítací zprávy i poděkování za to, že si vybral právě nás. Výborná spolupráce s touto společností nás vedla k tomu, že jsme podepsali kontrakt pro všech svých 14 hotelů,“ říká Anastasiia Stetsenko, sales manager Hotelu Don Giovanni Prague.

V dnešní digitalizované době vyžadují hosté stále více informací na svém chytrém telefonu, a GuestJoy tak Czech Inn Hotels umožňuje prodávat hostům dodatečné služby a shromažďovat víc recenzí pro TripAdvisor.

Řetězec Czech Inn Hotels využívá všechny funkce GuestJoy ke zlepšení komunikace se svými klienty a k jejich větší spokojenosti.

„Jsme rádi, že se všech 14 hotelů řetězce Czech Inn Hotels rozhodlo používat komunikační nástroj GuestJoy. Naše řešení umožňuje zlepšení provozu a služeb. Vytváříme budoucnost, ve které budou mít hosté snadný přístup k hotelovým službám,“ říká Annika Ülem, spoluzakladatelka GuestJoy.

GuestJoy se soustředí na zlepšování komunikace mezi hoteliéry a hosty, což vede nejen ke zvyšování spokojenosti hostů, ale i k vyšším příjmům hotelů. Systém předem automaticky posílá hostům doporučení dodatečných služeb, a to v jejich mateřském jazyce. To hotelům výrazně šetří nejen náklady, ale i čas. GuestJoy rovněž hotelu umožňuje poslat hostu e-mail po jeho odjezdu a získat tak rychleji online recenze.

Více na guestjoy.com.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *