GTM Germany Travel MartTM 2013 – letos jako Green event

Letošní workshop GTM Germany Travel MartTM již tradičně organizovaný Německou turistickou centrálou proběhl v badensko-württemberském Stuttgartu ve dnech 5. až 7. května 2013.

GTM Germany Travel MartTM Foto: DZT

GTM Germany Travel MartTM Foto: DZT

Již 39. ročník, pořádaný tentokrát ve spolupráci se Stuttgart-Marketing GmbH a Regio Stuttgart Marketing und Tourismus GmbH, s hrdostí navázal na vynikající úspěch toho předchozího konaného v Lipsku ve spolkové zemi Sasko. Stejně jako v předchozích letech zaujal workshop důležité datum v kalendáři mezinárodního cestovního ruchu. „GTM je nejdůležitějším setkáním B2B pro turistickou zemi Německo. V rámci této akce se setkávají poskytovatelé služeb cestovního ruchu s klíčovými zprostředkovateli těchto služeb z celého světa, aby společnými silami optimalizovali prezentaci nabídky turistické země Německo,“ říká Petra Hedorfer, předsedkyně představenstva Německé turistické centrály (DZT).

Více než 600 zprostředkovatelů z celého světa a 38 novinářů z různých zemí dostalo možnost projednat nové příležitosti v turistické zemi Německo v oblasti hotelnictví, dopravy, incomingu a seznámit se s nabídkou lokálních a regionálních turistických centrál u 350 německých partnerů.

Také letošní ročník Germany Travel MartTM byl v celé své šíři věnován tématu Green Event. Navázal tím na předchozí ročník v Lipsku, který se odehrával s ohledem na „udržitelnost ve všech směrech“. Veškerá organizace a realizace akce probíhala ve smyslu ochrany životního prostředí, pro kterou byli vybráni speciální partneři. Proto byly např. pro transport využity železniční doprava a městská hromadná doprava a občerstvení se skládalo převážně z bio potravin s certifikátem a fair trade produktů.

Jak už je u podobných setkání pořádaných Německou turistickou centrálou zvykem, předcházely workshopu samostatné infocesty, které umožnily účastníkům seznámit se s rozmanitostí a krásou Německa. Nabídka byla velkolepá – cesta za památkami UNESCO, za Pohádkovou stezkou, na venkov a za udržitelným cestováním, dále za tématy: cestování mladých, Luther, wellness a zdravotní turismus a konečně i za tématem bezbariérového cestování. Poznávací cesty pro novináře byly orientované na UNESCO a prázdninové trasy v Německu. Také v průběhu celého workshopu byl pro zástupce médií připravený samostatný program, který jim umožnil seznámit se se zajímavostmi a atmosférou Stuttgartu a jeho okolí.

40. ročník GTM Germany Travel MartTM se bude konat v roce 2014 v Brémách.

Kristýna Gottwaldová

 

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *