Globální dosah TTG Media, které nově vede Tony Fields

Tony Fields Foto: Archiv T. Fieldse

Tony Fields Foto: Archiv T. Fieldse

Jak získává TTG Media takřka celosvětovou působnost, začíná se více soustředit na své mezinárodní partnery. Růst mezinárodní sítě TTG, která sahá od TTG Nordic v Kodani až po TTG MENA na Kypru, bude mít v TTG Media na starost nově Tony Fields, původně generální ředitel TTG Middle East & North Africa (TTG MENA).

Řada vydavatelů mimo Velkou Británii vydává TTG již od sedmdesátých let minulého století TTG pod britskou licencí TTG Media. Současný seznam těchto partnerů TTG Media zahrnuje TTG Italia, TTG Balkans, TTG Czech, TTG MENA, TTG Nordic, TTG Poland a TTG Russia & CIS. V kombinaci s portfoliem publikací vycházejících pod TTG Asia Pte – např. TTG Asia, TTG China a India – určuje značka TTG po celém světě směr, jakým se zpravodajství v oblasti turismu ubírá.

„V době svého založení v roce 1953 bylo TTG prvním odborným periodikem pro cestovní ruch svého druhu a i dnes, v roce 2015, neexistuje v oboru značka, která by se mu mohla dosahem, integritou nebo prestiží rovnat,“ říká Tony Fields.

Zprávy všech mezinárodních partnerů TTG sledujte na @ttgglobal.

Daniel Pearce

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..