FlixBus se loni poprvé v Evropě přehoupl do zisku

FlixBus, evropská společnost působící v oblasti autobusové dopravy, po pěti letech od založení v roce 2013 ohlásil ziskovost celé skupiny za loňský rok. Na český trh vnitrostátní dopravy vstoupil v srpnu loňského roku a do zelené sítě začlenil 18 českých měst. FlixBus byl založen v Německu, kde také začal nabízet své první spoje. Nyní poskytuje nejrozsáhlejší meziměstskou autobusovou síť čítající 200 000 denních spojů do 1 400 destinací ve 26 zemích. V roce 2017 přepravil celkem 40 milionů cestujících.

Autobusy FlixBus jsou nejen u Brandenburské brány k vidění již běžně. Zdroj: FlixBus

„Ziskovost v globálním měřítku umožňuje naší společnosti kontinuální růst a rozvoj našich služeb. V roce 2018 našim zákazníkům nabídneme technologické inovace, které ještě více usnadní cestování na kratší i dlouhé vzdálenosti, a nová spojení v tuzemsku i na evropské úrovni,“ přibližuje plány ředitel společnosti FlixBus pro Českou republiku a Slovensko Pavel Prouza.

Dopravce se zaměřuje na pohodlnou organizaci cesty skrze webové stránky nebo mobilní aplikaci. Kromě stávajících funkcí, jako je odbavení přes aplikaci nebo navigace na nejbližší zastávku, v současnosti testuje možnost rezervace konkrétního sedadla v autobuse. Po vyhodnocení by měl být pilotní projekt, který je nyní k dispozici na 12 trasách, otevřen pro zákazníky ve všech zemích a na všech spojích.

Nově chce zákazníkům FlixBus umožnit získávat aktuální informace o přesné poloze autobusu. V neposlední řadě pracuje i na funkci, díky které budou zákazníci moci udělit konkrétnímu řidiči po skončení jízdy hodnocení.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.