Fibula zahajuje své působení na českém trhu

Cestovní kancelář Fibula Air Travel pozvala své obchodní partnery na slavnostní zahájení své činnosti na českém trhu. Představení společnosti spojené s ochutnávkou balkánské a turecké kuchyně se uskutečnilo v prostorách designového hotelu NYX Hotel Prague.

Na snímku Doina Grigoras, Business Development Manager, společně s Janem Janečkem, B2B Sales Managerem ze společnosti Fibula Air Travel Agency. Foto: Vlaďka Bratršovská

Fibula začala psát svůj příběh jako incomingová cestovní agentura v roce 1992 v turecké Antalyi. Je pojmenována podle starodávné brože (fibula), která sloužila na zapínání pláště. V současnosti se její pobočky nacházejí v mnoha evropských městech, například v Sarajevu, Skopje, Prištině, Bělehradě, Bukurešti a Antalyi. Ve všech těchto lokalitách je Fibula Air Travel na předních příčkách v prodeji zájezdů a je považována za důvěryhodnou značku, tuto skutečnost dokazují mnohá ocenění. Má přes 900 zaměstnanců a její roční obrat je více než 150 milionů eur. Nováčkem, který do Fibula rodiny přibyl v roce 2018, je pobočka v Ječné ulici v Praze 2.

„Díky spolupráci všech poboček v různých zemích můžeme nabídnout více než 1000 hotelů po celém světě, přibližně 670 hotelů v Turecku a více než 300 v dalších destinacích. V destinaci jsme partnerem sami sobě, nejsme závislí na nikom jiném, je to naše silná stránka,“ uvedla Doina Grigoras, Business Development Manager, Fibula Air Travel.

Foto: Vlaďka Bratršovská

Pro letní sezonu 2019 se Fibula na českém trhu zaměřuje na Turecko, na které je expertem, dále na Albánii, v zimní sezoně pak plánuje Dubaj. Zájezdy se uskuteční na křídlech Turkish Airlines charterovými lety do Turecka a na palubách Smartwings. Fibula Air Travel provozuje také vlastní hotely – hotel Siam Elegance 5* (Belek, Antalya) a Hotel Izgrev Spa & Aquapark 5* (Ohrid, Makedonie). V plánu je otevření dalších hotelů.

Díky unikátnímu rezervačnímu systému je Fibula schopná vyhovět všem požadavkům klientů, nabídnout už hotový zájezd, pouze hotel nebo samostatnou letenku. „Rádi uvítáme spolupráci s dalšími agenturami, nabízíme zajímavou provizi, na českém trhu cílíme na provizní prodejce zájezdů,“ dodala Doina Grigoras. Zaregistrovat se můžete na http://b2b.fibula.cz/

Do budoucna budou mít klienti možnost poskládat si dovolenou na míru za speciální ceny díky možnosti tzv. dynamických balíčků, jejichž tvorbu umožní speciální rezervační systém.

Další plány Fibuly jsou letecké eurovíkendy například do Atén, Bukurešti, Istanbulu a Bělehradu.V příštím roce zařadí letecké zájezdy do Řecka a Bulharska.

Vlaďka Bratršovská

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..