EXIM tours urychluje návrat klientů z Egypta, poslední se do ČR vrátí 22. srpna

Vývoj situace v Egyptě eskaluje a nepokoje hlášené na pátek 23. srpna uspíšily organizaci převozu českých turistů z egyptských letovisek.

 

Foto: www.justegypt.org

Foto: www.justegypt.org

Cestovní kancelář EXIM tours převeze své zbývající klienti z Hurghady ve středu 21. srpna a následující den odletí do České republiky i turisté z letoviska Marsa Alam. „V návaznosti na poslední vývoj situace v Egyptě jsme urychlili stahování klientů ze všech letovisek, tak abychom v pátek 23. srpna, kdy se po modlitbách očekávají velké nepokoje, neměli v Egyptě jediného klienta,“ informoval na tiskové konferenci marketingový ředitel EXIM tours Stanislav Zíma.

Jak uvedl Ferid Nasr, generální ředitel CK EXIM tours, repatriace takto velkého množství klientů je logisticky i finančně velmi náročná. „Prozatím jsme ztrátu pro naši cestovní kancelář vyčíslili na 40 milionů korun, jen za repatriační lety se společností Travel Service jsme vynaložili deset milionů,“ upřesnil.

Cestovní kancelář EXIM tours se pro návrat turistů a pro zrušení zájezdů prozatím do 13. září rozhodla v zájmu bezpečnosti klientů, z nichž necelá 3 % se musejí z dovolené vrátit předčasně. Pro ně má již připravený postup při odškodňování. „Zhruba 80 klientům EXIM tours, kterým byla dovolená z důvodu repatriace zkrácena, poskytne EXIM poměrnou částku za nečerpané dny dovolené ve formě voucheru na jakýkoliv zájezd společnosti. Ti z klientů, kteří měli zakoupený zájezd do Egypta do 13. září, dostanou částku za služby zpět, klienti, kteří mají zakoupený zájezd pro období druhé poloviny září a říjen, mohou bezplatně změnit zájezd za podmínek platných v době jeho nákupu včetně slev za včasný nákup a akce děti zdarma. Stornování zájezdu je v těchto případech možné v rámci všeobecných obchodních podmínek, tedy za poplatek,“ shrnul další postup cestovní kanceláře Stanislav Zíma.

 

Lenka Neužilová

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *