dotcomhotel: Konference, která naučí hotely e-marketing

Design webových stránek, práce s on-line reputací, vybírání on-line rezervační platformy. To jsou jen střípky z dvoudenní konference, která se bude konat v Praze koncem října.

Foto: archiv dotcomhotel

Foto: archiv dotcomhotel

Konference dotcomhotel se zaměří na ožehavá témata hoteliérů a jejich internetovou promotion. Akce se koná 30. a 31. října v Kongresovém centru U Hájků na Praze 1. Semináře a workshopy budou volně navazovat na nejzajímavější témata z minulého ročníku. Na konferenci vystoupí více odborníků ze zahraničí, proto bude celá konference v anglickém jazyce. Překlad bude zajišťován na přání.

Mezi nejzajímavější témata bude patřit: optimalizace klíčových slov pro vyšší návštěvnost stránek, maximalizace přímého prodeje přes na vlastní www stránky, efektivní práce s on-line portály při správě cen a volných kapacit, podpora prodeje dalších hotelových služeb před samotným příjezdem klienta, Revenue management aneb manuální cenová optimalizace v praxi a mnoho dalšího.

Mezi perličky konference patří seminář s Daniele Di Bella ze společnosti TripAdvisor nebo „product comparison“ workshop zaměřený na on-line rezervace z vlastní hotelové stránky. Druhý den si můžete projít například případovou studii: Podle čeho a jak vybírat on-line rezervační platformu na vlastní hotelové webové stránky, kterou představí organizátorka konference Radka Telyčková ze společnosti Smart H. E. R. O. Celkem je připraveno šest tematicky laděných workshopů. Nebude chybět ani společenský neformální večer pod názvem Hospitality Networking Lounge.

Podrobné informace najdete na: http://prague.dotcomhotel.eu. 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *