Domolená – nový trend, který pomáhá řešit nízkou obsazenost hotelů

Francouzské hotely řeší nízkou obsazenost z neděle na pondělí nabídkou ubytování místním za zlomek obvyklé ceny. Místní se tak mohou cítit jako turisté ve vlastním městě a poznávat je z jiné stránky. Na rozdíl od obvyklé hotelové klientely si také mají čas vyzkoušet všechny vymoženosti typu saun, bazénů a vířivek.

Hotel OFF Paris Seine

Hotel OFF Paris Seine

Na tento typ pobytů v nejluxusnějších francouzských hotelích se specializuje francouzský web Staycation. Název staycation (domolená) zvolili jeho tři pařížští zakladatelé podle fenoménu, který přišel ze Spojených států. Vzniknout mu dala finanční krize, kvůli níž si někteří lidé jiný druh trávení zaslouženého odpočinku od práce najednou nemohli dovolit.

Záměrem Staycation je poskytnout zákazníkům kromě noci v krásném hotelu i další služby typu dobrého jídla, láhve vína, lázeňských služeb nebo jízdy na koni. Spíše než konkurovat velkým ubytovacím portálům typu Booking.com si klade za cíl přivést nový typ klientely –  místní, kteří pak mohou navštívené hotely doporučovat přátelům a známým, řekl listu jeden ze zakladatelů firmy Mathieu Dugast.

Jeho společnost, založená před dvěma lety, tak nabízí pobyty ve čtyř- a pětihvězdičkových hotelích v Paříži a nově i v Londýně se slevou až 70 procent. Každou středu ráno dostane 500 000 registrovaných uživatelů webu seznam pobytů nabízených o následujícím víkendu. „Začali jsme nocemi z neděle na pondělí, kdy je obsazenost nejnižší. Ale čím dál více hotelů přichází s nabídkou pobytů počínaje pátkem,“ uvádí Dugast.

Newsroom TTG, ČTK

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..