Dobrých zpráv je proklatě málo, avšak jsou

Ne nadarmo se říká, že cizí neštěstí potěší. Možná i proto jsou špatné zprávy vždy na titulní straně novin a ty dobré, jsou-li tam vůbec, až někde vzadu. Pojďme to obrátit a snažit se ostatní potěšit dobrými zprávami o tom, co se nám povedlo. Těch špatných zpráv totiž bude naneštěstí vždycky dost.

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock.com

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock.com

Šárka Litvinová

Asiana, Chief Executive Officer

Dělat si radost považuji za součást náplně naší práce. Radost mi udělalo pomyšlení na výborný kolektiv, který mě obklopuje. Představte si, že ráda chodím do práce a potkávám se se svými kolegy, s některými již dokonce přes dvacet let. Tak jako každé léto i tentokrát jsme se pustili do rekonstrukce jednoho patra naší centrály. Radost mi dělají naše kanceláře v novém kabátě. A konečně radost mám z výsledků naší práce. Zvykli jsme si na to, že věci, které nemůžeme přímo ovlivnit, nás nesmějí zaskočit. Nehledě na mediálně rozvířené turbulence všech možných sil v blízkém i vzdáleném světě lidé nepřestávají cestovat a spoléhat se na naše služby. Daří se nám a určitě to tak vnímají také naši klienti. Závěrem: radosti jsou všude kolem.

 

Ludmila Tvrdoňová

CK TILIA, majitelka

Co mi udělalo v poslední době radost?

Jednoznačně naši vzdělaní klienti, kteří navzdory mediálnímu tlaku a vzrůstající xenofobii neváhají cestovat za poznáním a odpočinkem do zemí Blízkého Východu a do dalších vzdálených destinací. Tradiční cíle jako je Izrael a Jordánsko jsme rozšířili o Spojené arabské emiráty, Omán a Srí Lanku.

Podařilo se nám představit ucelenou nabídku všech hotelů u Mrtvého moře, jak na izraelské, tak na jordánské straně, za velmi příznivé ceny. Mám radost z toho, že můžeme nabídnout tyto pobyty lidem, kterým pobyty pomáhají překonat zdravotní problémy. Mám radost z toho, že se na nás tito klienti obracejí opakovaně.

Velkou radost mám také z bezproblémové spolupráce se zahraničními partnery, která je ve všech případech založená na osobních dobrých kontaktech. Nevím, zda to není více štěstí a náhoda než moje zásluha, nicméně je to dobrý pocit.

 

Jiří Gajdošík

Asten Hotels, Managing Partner

Dobrých zpráv není nikdy dost a špatné na sebe nenechají dlouho čekat. Největší radost v poslední době mi asi dělají naši zaměstnanci, možná ne úplně všichni, ale asi většina. Denně slýcháme, že v našem oboru je málo lidí, že je to nebaví a já nevím co. Možná je to pravda, ale moje aktuální zkušenost je spíše obrácená. Přes všechny špatné zprávy z trhu to vidím obráceně. Naše týmy jsou motivované, mají chuť pracovat a vzdělávat se. A hlavně je baví dávat našim hostům něco navíc. Takže jaká je má dobrá zpráva? Ještě není nutná házet flintu do žita, lidé v gastronomii a hospitality stále chtějí pracovat, ale musíme se starat i o něco více, než jsme dříve dělali. No a to nám taky ve finále může pomoci, nemyslíte?

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..