Dny ČR v Šanghaji: nové příležitosti na trase Praha–Peking

V rámci Dnů ČR v Šanghaji jednali zástupci MMR a agentury CzechTourism v souvislosti s plánovaným otevřením přímé letecké linky z Pekingu do Prahy o rozvoji příjezdového cestovního ruchu do České republiky.

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock.com

Ilustrační foto Zdroj: Shutterstock.com

Úvodní jednání s leteckou společností Hainan Airlines a cestovními kancelářemi BYTS, Caissa a digitální agenturou Dragon Trail, kterých se účastnili zástupci Ministerstva pro místní rozvoj i agentury CzechTourism, se soustředila zejména na předběžně avizované zahájení přímého letu Peking–Praha v září tohoto roku. „Spolu s našimi partnery připravíme před spuštěním přímé linky kampaň, která bude coby cílovou destinaci komunikovat nejen Prahu, ale také další témata od kulturního dědictví přes lázeňství a medicínský turismus až po aktivní dovolenou,“ sdělila generální ředitelka agentury CzechTourism Monika Palatková.

Agentura CzechTourism v zaoceánské premiéře představila svůj nový veletržní stánek na technologickém veletrhu CSITF v Šanghaji a o den později uspořádala první turistický workshop pro obchodní partnery ve městě Hangzhou. „Jsem velmi mile překvapena velkým zájmem čínského publika o turistickou nabídku České republiky. Veletržní stánek agentury CzechTourism, turistický seminář i navazující kulturní program vzbuzovaly veliký zájem potenciálních návštěvníků a jsou velkým příslibem pro budoucí dynamiku návštěvnosti z ČLR,“ dodala Klára Dostálová, první náměstkyně ministryně pro místní rozvoj.

Příležitost pro ČR: čínská filmová a televizní produkce

10-02Agentura CzechTourism nyní naplánuje kroky k posílení a zefektivnění svých aktivit na čínském trhu, který má potenciál vysokého růstu zejména u bonitní klientely. „Jednou z komunikačních příležitostí byla česká premiéra čínského filmu Somewhere Only We Know, Česká republika byla coby země příběhů představena i prostřednictvím zahraničního zastoupení na veletrhu cestovního ruchu WTF v Šanghaji,“ dodala Martina Pavlásková, ředitelka odboru cestovního ruchu MMR.

Propagaci Prahy potažmo České republiky na čínském trhu dopomůže i čínská talk show Day Day Up, která se na začátku května natáčela v Praze. Producenti pořadu, který v Číně každý pátek sleduje až 100 milionů diváků, se rozhodli přiblížit čínskému publiku krásy České republiky.

Generální konzulát ČR v Šanghaji v úzké spolupráci s agenturou CzechTourism připravil čínským filmařům program nabitý zajímavostmi a příběhy české architektury, kultury a gastronomie. Vrcholem pořadu pak byla romantická svatba čínského páru v Lobkowiczkém paláci na Pražském hradě.

Ředitel CzechTourism Šanghaj František Reismüller k tomu uvádí: „Čínská střední třída rychle bohatne a začíná objevovat i relativně vzdálené země. Prostřednictvím Day Day Up má Česká republika unikátní příležitost oslovit napřímo takřka deset procent obyvatel nejlidnatější země světa. Slibujeme si proto od Day Day Up masivní navýšení počtu čínských turistů směřujících do České republiky.“

František Reismüller
CzechTourism


 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..