CzechTourism hledá kreativního správce svých globálních sociálních médií

Propagace destinací České republiky na zahraničních trzích je jednou z hlavních aktivit agentury CzechTourism. Důležitým komunikačním nástrojem jsou samozřejmě sociální média, kterých má agentura nespočet, a to v různých světových jazycích. Výzva se týká globálních sociálních sítí v anglickém jazyce.

Dne 6. 2. 2019 bylo vypsáno výběrové řízení na správce globálních účtů sociálních sítí agentury CzechTourism. Jde o každodenní správu účtů na sítích Instagram, Facebook, Twitter a Pinterest. Délka kontraktu je 12 měsíců, a to v hodnotě 1 000 000 Kč bez DPH. Nabídky je možné podávat do 19. 2. 2019 do 12:00 hod.

Pro letošní rok agentura pracuje s komunikačním tématem „Města jako brány do regionů“, které je krásně uchopitelné a umožňuje variaci kreativních nápadů při komunikaci nejen na sociálních sítích.

Odkaz na tender je ZDE.

Newsroom TTG

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..