CzechTourism hledá kreativního správce svých globálních sociálních médií

Propagace destinací České republiky na zahraničních trzích je jednou z hlavních aktivit agentury CzechTourism. Důležitým komunikačním nástrojem jsou samozřejmě sociální média, kterých má agentura nespočet, a to v různých světových jazycích. Výzva se týká globálních sociálních sítí v anglickém jazyce.

Dne 6. 2. 2019 bylo vypsáno výběrové řízení na správce globálních účtů sociálních sítí agentury CzechTourism. Jde o každodenní správu účtů na sítích Instagram, Facebook, Twitter a Pinterest. Délka kontraktu je 12 měsíců, a to v hodnotě 1 000 000 Kč bez DPH. Nabídky je možné podávat do 19. 2. 2019 do 12:00 hod.

Pro letošní rok agentura pracuje s komunikačním tématem „Města jako brány do regionů“, které je krásně uchopitelné a umožňuje variaci kreativních nápadů při komunikaci nejen na sociálních sítích.

Odkaz na tender je ZDE.

Newsroom TTG

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.