ČSA nabídnou v létě 2014 více spojů do Asie

V nadcházející letní sezoně České aerolinie posílí pravidelnou linku do Soulu a díky další spolupráci s Korean Air přidají do letového řádu 18 nových destinací v Asii a Tichomoří. Ani nabídka turistických cílů v Evropě nezůstane pozadu. Letový řád se rozšíří o dalších 25 nových destinací ve Středomoří, které budou České aerolinie nabízet společně se společností Travel Service na bázi vzájemného sdílení kódů.

Zdroj: České aerolinie

Zdroj: České aerolinie

Oba dopravci budou například společně operovat lety do Barcelony, Říma, Tel Avivu a nově také do Nice. Díky této spolupráci mohou ČSA nově nabídnout destinace: Cagliari, Catanie, Lamezia Terme, Neapol a Olbie v Itálii, Ibiza, Malaga, Palma de Mallorca, Sevilla, Valencie ve Španělsku, Heraklion, Chanie, Kerkyra, Kos, Rodos, Soluň a Zakyntos v Řecku, Larnaka na Kypru, Dubrovník, Pula a Split v Chorvatsku, Burgas v Bulharsku nebo Malta a další. Linky budou operovány společností Travel Service pod značkou SmartWings a České aero­linie na nich budou mít svůj OK kód. Letenky do nových codeshareových destinací si mohou koupit jak transferoví cestující, tak i lokální, tj. ti, kteří svoji cestu budou začínat nebo končit v Praze.

Po skončení restrukturalizace nabídnou České aerolinie produkt, jehož hlavními atributy budou stabilita a spolehlivost bez nutnosti změn na poslední chvíli. Společně s partnery budou České aerolinie operovat spojení celkem do 126 destinací v 50 zemích.

České aerolinie připravily pro letošní letní sezonu letový řád, který vychází z letového plánu pro zimní období 2013/2014. „Hlavním cílem letového řádu pro letní sezonu 2014 je pokračovat ve stabilizaci dopravní sítě a připravit spolehlivý produkt bez nutnosti ad hoc změn nebo rušení letů na poslední chvíli. Letní letový řád proto bude celkově meziročně o něco střídmější, postaven na konzervativnějších předpokladech letošní poptávky a vývoje trhů. Hlavní hodnotu, kterou České aerolinie chtějí doručit cestujícím a obchodním partnerům, je spolehlivý a stabilní produkt,“ uvedl k záměrům společnosti Jozef Sinčák, výkonný ředitel Českých aerolinií pro Obchod a marketing.

Daniel Šabík

Tiskový mluvčí ČSA

Jeden komentář

  1. Začíná to vypadat, že ČSA a Travel Service vzájemně prorůstají. Kdo bude silnější?

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *