Česko v nejpopulárnější čínské talk show

Day Day Up je jednou z nejpopulárnějších čínských talk show všech dob a zřejmě nejpopulárnější show pro mladé lidi v Číně. Show běží od roku 2008 s velkým úspěchem každý pátek v prime time na televizní stanici Hunan TV. Její úspěch je připisován především schopnému týmu producentů, který přichází se zajímavými hosty z oblasti umění, sportu atd., a popularitě moderátorů talk show. Hlavní moderátor Wang Han, který v roce 2010 vyhrál soutěž o nejlepšího moderátora posledních 30 let, patří mezi nejslavnější čínské celebrity.

"Day Day Up logo" by Source. Licensed under Fair use via Wikipedia - http://en.wikipedia.org/wiki/File:Day_Day_Up_logo.jpeg#/media/File:Day_Day_Up_logo.jpeg

„Day Day Up logo“ by Source. Licensed under Fair use via Wikipedia

„Tým pořadu nabídl Generálnímu konzulátu ČR v Šanghaji, že jeden díl talk show bude věnován České republice,“ přiblížil vznik celé myšlenky generální konzul Richard Krpač. „Bude to teprve podruhé v historii pořadu, kdy bude celý díl věnovaný jedné zemi. Poprvé se tak stalo v prosinci 2014, kdy byl s obrovským úspěchem odvysílán díl o Dánsku.“

Show je vysílána v hlavním čase každý pátek od 20:00 do 22:00 hodin, její cílovou skupinou jsou mladí lidé ve věku 15–35 let, majetní, otevřeně myslící cestovatelé a úspěšní podnikatelé. Díl o Dánsku byl v okamžiku vysílání vyhodnocen jako nejsledovanější show ze všech TV kanálů v Číně s téměř 100 miliony diváků. Za rok 2014 pak počet diváků sledujících pořad na internetu dosáhl závratných 1,4 miliardy.

Hlavním organizátorem české účasti v Day Day Up je Generální konzulát České republiky v Šang­haji podporovaný agenturou CzechTourism. Na pořadu dále spolupracují společnosti MOSER, CEFC, Škoda Auto, Prague City Tourism, Magistrát hlavního města Prahy a MČ Praha 1.

V 1. čtvrtletí roku 2015 se v českých hromadných ubytovacích zařízeních ubytovalo necelých 30 000 čínských turistů, což představuje cca 27% nárůst oproti stejnému období minulého roku. Nárůst zájmu o Českou republiku se citelně projevil i u ostatních asijských turistů, jihokorejských turistů přijelo přes 46 000, o 40 % více než v 1. čtvrtletí 2014.

František Reismüller
CzechTourism

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..