Česko hlasuje za Safari pivovar

Safari Pivovar ve Dvoře Králové se stal absolutním vítězem sedmého ročníku soutěže agentury CzechTourism o nejlepší turistický cíl DestinaCZe. Ve finále soutěže hlasovalo 15 630 osob. Agentura to oznámila na festivalu Colours of Ostrava.

Foto: CzechTourism

„Budoucnost Česka je v kreativní práci s turismem,“ uvedl ředitel agentury Jan Herget. „Cestovní ruch nyní přispívá 2,9 procenta HDP. Abychom jako republika uspěli v tvrdé konkurenci a zachovali si svižný hospodářský růst, musíme vytvářet prostředí pro inovace ve všech odvětvích a oborech včetně turismu. Vítězství Safari Pivovaru je toho příkladem. Každého bych tam rád pozval na návštěvu.“

V Safari Parku Dvůr Králové byl vloni na Světový den nosorožců otevřen Safari pivovar, nabízející originální pivo vařené přímo v zoologické zahradě. Z výnosu pivovaru se sponzoruje chov nosorožců a ochrana tohoto ohroženého druhu ve volné přírodě.

Letošní ročník DestinaCZe vyzdvihuje a oceňuje inovativní turistické cíle,“ dodal Herget.

Sedmého ročníku soutěže se zúčastnilo 15 630 hlasujících, kteří rozdali 46 890 hlasů. Vybírali z devíti finálních projektů.

Agentura CzechTourism zřízená ministerstvem pro místní rozvoj podporuje udržitelný cestovní ruch v Česku a pomáhá podnikatelům hledat inovativní řešení pro budoucnost tohoto významného hospodářského sektoru.

CzechTourism podporuje regionální cestovní ruch i pomocí ostatních projektů – méně známé lokality v rámci udržitelného cestovního ruchu soutěží v projektu Evropské Unie European Destination of Excellance (EDEN), desetitisíce tipů na výlety poté volnočasový portál Kudy z nudy.

Foto: CzechTourism

VÝSLEDKY SOUTĚŽE DESTINACZE 2019:

Kategorie Trendy a novinky

První kategorie představila nově otevřené turistické atrakce, které započaly svůj provoz od konce minulého ročníku.

  1. Safari Park, Dvůr Králové – 8011 hlasů
  2. Hvězdárna a planetárium Brno – 6111
  3. Muzeum umění a designu Benešov – 1509

Kategorie Kudy z nudy

Druhá kategorie byla určena rodičům a dětem a soupeřily v ní atraktivity, které dokáží nabídnout zábavu pro celou rodinu.

  1. Statek Bernard – 5681
  2. EKOPark Liberec – 5472
  3. Zámek Žďár nad Sázavou – 4478

Kategorie Česko jede

Třetí kategorie patřila aktivnímu odpočinku a jeho vyznavačům se v ní představily destinace aktivního turismu.

  1. Resort Olešná u Frýdku-Místku – 6065
  2. Singletrail Moravský kras – 5387
  3. Trail Park Klínovec – 4179

 

O soutěži

Soutěž organizuje agentura CzechTourism jako nástroj podpory domácího cestovního ruchu. Hlasovat v soutěži bylo možné od 6. května do 2. června 2019. Výsledky soutěže zveřejnila agentura CzechTourism v sobotu 20. července v rámci platformy Meltingpot „Czech Stories Stage“ hudebního festivalu Colours of Ostrava.

 

Newsroom TTG

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..