Češi mají rádi Afriku i exotické ostrovy

Kongresové prostory hotelu Ambassador Zlatá Husa se v polovině března opět otevřely pro třetí ročník afrického workshopu Spot­light on Africa and Indian Ocean. Již tradiční post-ITB roadshow organizovala česká společnost Travel Advance ve spolupráci s Houston Travel Marketing z JAR. Během jednoho dopoledne se tak v srdci Evropy objevily společnosti působící v Botswaně, Etio­pii, Jihoafrické republice, Keni, Malawi, Mosambiku, Namibii, Ugandě, Tanzanii, Zambii, Zimbabwe, Zanzibaru i na Seychelách.

Autor: Vlaďka Bratršovská

Autor: Vlaďka Bratršovská

Svoji nabídku prezentovalo 21 společností z řad hotelů, leteckých společností, DMCs, touroperátorů a turistických úřadů pro cestovní ruch. Pozvaní hosté tak měli možnost získat nové kontakty a řadu informací pro obohacení svých nabídek v oblasti exotických cílů. Vystavovatelé se těšili zájmu ze strany našich touroperátorů. „Na českém trhu vidím velký potenciál, zájem a úroveň místních CK mě těší a motivuje. Toto je můj druhý workshop v Praze a těším se na příští rok,“ uvedl například ředitel etiopské Pathfinder Tour pan Mulugeta Dubale.

„Prodat Afriku je pro touroperátory náročné, je to složitá a komplexní destinace, o které se stále ví málo. Nicméně každému touroperátorovi, který čerpání znalostí o Africe věnuje svůj čas a energii, se výsledek značně odmění. Afrika je kouzelný kontinent a nikde jinde na světě se nesetkáte s tak jedinečným rázem krajiny s divokou přírodou a exotickou zvěří. Infrastruktura cestovního ruchu je na vysoké úrovni, zvláště v Jižní a Východní Africe.

Naším záměrem je zvýšit povědomí a důvěru českého trhu cestovního ruchu s cílem prodat Afriku tím, že přivezeme profesionály cestovního ruchu Afriky přímo k nim,“ sdělil TTG Paddington Tucker, organizátor akce ze společnosti Travel Advance. „Přítomnost osmi desítek profesionálů českých cestovních kanceláří, agentur, MICE společností a odborných médií jen potvrzuje narůstající zájem českého trhu o exotické africké destinace a dokazuje, že Afrika patří mezi současný trend v cestování. Afričtí vystavovatelé byli zájmem a kvalitou účastníků mile potěšeni a motivování, jejich pozornost a záměr na trhy střední Evropy se tak jen pozitivně utvrdil,“ dodala Lenka Fidranská.

Nálada workshopu byla převážně pracovní a nesla se v příjemném a přátelském duchu. Pracovní atmosféru zpříjemnilo podmanivé vystoupení afrických tanečníků, vynikající raut a lahodné africké víno. Závěru workshopu dominovalo losování o typické africké ceny a šťastlivci si tak mohli odnést světoznámé značky jihoafrických vín, věcné dary a poukazy na exotické pobyty a zážitky z několika koutů Afriky.

Příští rok se tedy můžeme těšit na další zajímavou akci s africkým nádechem, neboť workshop Spotlight on Africa zanechal velmi kladný dojem v řadě účastníků i v očekávání afrických společností.

  vb

  Na snímku organizátoři akce (zleva): Paddington Tucker a Lenka Fidranská ze společnosti Travel Advance a pan Derek Houston ze společnosti Houston Travel Marketing.


Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *