Tomáš Nesvorný: Botanique Hotel míří na lifestyle a komfort klientů

Od 1. září se hotel Jurys Inn v pražském Karlíně změnil na Botanique Hotel Prague. Co taková změna obnáší, na co se hosté mohou těšit a jaké novinky jsou v plánu, jsme se zeptali generálního ředitele hotelu Tomáše Nesvorného.

Tomáš Nesvorný, foto: Botanique Hotel

Vy jste v hotelu již od roku 2015, takže znáte jeho fungování pod značkou Jurys Inn, zároveň jste „duchovním otcem“ nového konceptu. Co všechno zrodu brandu Botanigue předcházelo?

Nedlouho poté, co jsem v roce 2015 do hotelu nastoupil, došlo ke změně majitele, kterým se stala indonéská investiční společnost Asia Core Properties. Na ní bylo rozhodnutí, zda pokračovat ve spolupráci s Jurys Inn a prodloužit smlouvu, která letos vypršela, nebo hledat jinou cestu. Od majitelů jsem dostal zadání vypracovat projekt dalšího směřování hotelu. Nejprve se uvažovalo o připojení k jinému řetězci formou franšízy, ale jednání, která se vedla s Hiltonem, nakonec nedospěla k dohodě. To už byl jen krůček k rozhodnutí jít cestou vlastní značky.

Jak se nová značka rodí?

Na začátku jsme se spojili se studiem Marvil, které nám pomáhalo hledat pro nový hotel příběh. Po řadě debat s odborníky jsme přišli se značkou Botanique Hotel a se zcela novým lifestylovým konceptem. Zahrada uprostřed Karlína byl první impulz, který dále rozvedlo designové studio Olgoj Chorchoj, s nímž rovněž spolupracujeme. Ze všech nápadů a inspirací zůstala příroda, která je ústředním tématem jak nového názvu hotelu, tak jeho vznikající vnitřní podoby. Navíc jsme museli přijít s originálním názvem, který ještě nikdo jiný neužívá a zároveň je zapamatovatelný, univerzální a jednoduchý.

Foto: Botanique Hotel

Jaký tedy bude Botanique Hotel?

Chceme být moderním lifestylovým hotelem zaměřeným na komfort hostů. Zároveň klademe důraz na sustainabilitu, eliminaci plastů, přírodní kosmetiku a použité materiály.

Hosté zaznamenali změny již od 1. září. Můžete některé zmínit?

V hotelovém lobby jsme provedli designové změny, které budou reflektovat náš přírodní koncept, do všech pokojů jsme instalovali nové Samsung Smart HD televizory a rychlejší internet. Na pokojích najdou naši hosté například láhev s vodou, luxusní přírodní kosmetiku a nové lůžkoviny.

To jsou změny viditelné na první pohled, ty významnější se ale odehrály „v zákulisí“…

Samozřejmě. Největší změnou byla přestavba celého systému distribuce, postavení celého PR a instalace nových IT systémů od počítačové sítě po účetní programy.

Završili jste startovací etapu, co vás čeká ještě do konce letošního roku?

Aktuálně chystáme dva vzorové pokoje, na kterých si chceme ověřit koncept a designové detaily, dříve než se začátkem příštího roku pustíme do rekonstrukce všech pokojů. Budeme ji provádět po jednotlivých patrech za plného provozu a plánujeme investici ve výši 90 milionů korun.

Foto: Botanique Hotel

V současnosti máte 214 pokojů, ale ambice jsou vyšší…

Máme rozpracovaný projekt, který zahrnuje jednak výstavbu dalších 55 pokojů, jednak rozšíření našich kongresových kapacit. Chystáme přístavbu menšího konferenčního centra pro 200 lidí s denním světlem a předzahrádkou, čímž bychom ve výsledku disponovali pěti konferenčními místnostmi pro zhruba 350 osob. Zároveň s tím budeme řešit změny ve vybavení kuchyně a rekonstrukci lobby, které se tak stane takovým sociálním hubem.

Kdy byste rádi dokončili všechny zmíněné úpravy?

Naším cílem je rok 2022.

Hotel je živý organismus, takže to asi nebude jeho definitivní podoba. Na co se chcete zaměřit poté?

Určitě na digitalizaci jak interních procesů, tak například výstavbu check-inn a check-out kiosků, zkrátka chceme dále systematicky vylepšovat naše služby a začít s hosty komunikovat v maximálně možné míře elektronicky.

A jak poroste značka, máte s ní nějaké další plány?

S majiteli jsme se dohodli, že budeme hledat další investiční příležitosti, vlastně celé jsme to stavěli tak, aby se značka dala dále rozšiřovat. Majitel by ji rád přenesl nejen do Indonésie, kde sám vlastní asi 10 hotelů, které provozuje pod různými značkami, a dále do Asie, ale také do střední Evropy.

Plány máte velkorysé, tak ať se daří. Děkuji za rozhovor.

Lenka Neužilová

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..