Beautiful Destinations představují zimní chorvatskou turistickou nabídku

V režii Chorvatského turistického sdružení budou od 1. do 6. prosince 2017 v Chorvatsku pobývat představitelé americké agentury Beautiful Destinations. Fotograf, kameraman a kreativní vedoucí agentury při té příležitosti navštíví Záhřeb, Gorski kotar, Rijeku a Opatiji.

Rijeka, Foto: archiv města

Cílem spolupráce s agenturou Beautiful Destinations je zintenzivnit propagaci Chorvatska jako turistické destinace s důrazem na mimosezónu, respektive prezentaci Chorvatska jako vhodné destinace po celý rok. Jedná se o první spolupráci Chorvatského turistického sdružení s renomovanou agenturou Beautiful Destinations, která však bude nepochybně velmi přínosná. Záhřebské, rijecké a opatijské vánoční trhy a oblast Gorski kotar totiž budou představeny 1,2 miliónům fanoušků na Facebooku, 15 miliónům uživatelům Instagramu, 80 tisícům odběratelům YouTube kanálu a více než 500 tisícím denních návštěv na Snapchatu agentury.

Chorvatsko tak svou zimní nabídku představí početným fanouškům Beautiful Destinations ve 180 zemích světa prostřednictvím krátkých videí, četných špičkových fotografií, instagramových příběhů a facebookových postů.

Beautiful Destinations je mnohonásobně oceňovaná kreativní agentura, za níž stojí největší společenství cestovatelů na světě. Jejím posláním je oslavovat krásy světa, lidi a zážitky. Mezi její největší klienty patří Marriott, Starwood Hotels & Resorts, Hilton Hotels and Resorts, Airbnb, NYC & Company, I Love New York, Macao Government Tourism Office, Philippines Department of Tourism, Fairmont Hotels and Resorts, Tourism Ireland, Slovenian Tourist Board, Burj Al Arab, MGM Resorts, Lindblad Expeditions, Forbes Travel Guide, Food & Wine, Travel + Leisure, 3D Robotics a MasterCard.

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *