Beachcomber Resorts & Hotels mění logo a image

Partnerský článek

V předvečer svých 65. narozenin skupina Beachcomber Resorts & Hotels posiluje identitu a nejenom novým logem odhaluje svou podstatu. Beachcomber zažívá konjunkturu, která poskytuje nadějné vyhlídky i do budoucna, a tak začal tvořit novou image, která ukáže hodnoty, na nichž skupina buduje. Nejde však jen o nové logo, změna bude mnohem hlubší.

03-01

Pro logo si skupina vybrala symbol nautila, neboť Beachcomber v překladu znamená „ten, který sbírá poklady moře vyplavené na břeh“. Zároveň logo ale představuje symbol slunce a vody proudící po písku. V centru loga stojí písmeno B. Beachcomber tak dostává novou identitu a buduje nový obchodní projekt na konceptu „The Art of Beautiful“, tedy umění krásného. A to pro Beachcomber znamená spojení krásy s dobrotou srdce, to je podstata výjimečnosti Beachcomberu: krása místa inspiruje krásu srdce. Skupina rovněž zavádí ucelený soubor rituálů, kterými budou týmy jejích hotelů vítat hosty a poskytnou jim tak výjimečné zážitky.

Nová identita bude během několika příštích týdnů patrná ve všech hotelech skupiny Beach­comber Resorts & Hotels. Jména hotelů zůstanou nezměněna, u všech ale bude charakteristický emblém nautila a jejich součástí bude i jméno Beachcomber. „Nový branding Beachcomberu … znamená pokračování naší korporátní strategie a našeho přístupu a zaručuje konzistenci naší značky,“ říká Gilbert Espitalier-Noël, CEO skupiny. „Aniž bychom Beachcomber předělávali, odhalujeme hodnoty, v nichž spočívá jeho krása.“

Beachcomber Resorts & Hotels je průkopníkem v oblasti mauricijského turistického ruchu. Počínaje Park Hotelem z roku 1952 otevřela skupina celkem 11 resortů včetně legendárního Royal Palm Mauritius, jehož provoz byl zahájen v roce 1985 a který se brzy stal všeobecným měřítkem pro luxusní dovolené na ostrově. Beachcomber v roce 2002 překročil hranice Mauricia otevřením resortu Sainte Anne Resort & Spa na Seychelách a v roce 2013 marockého Royal Palm Marrakech. V současné době svoji kolekci rozšiřuje o Beach­comber French Riviera Resort & Spa na Azurovém pobřeží ve Francii.

 

 

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.