Asiana rozšiřuje podnikání. Nově vstupuje na trh kongresové turistiky

Asiana, hlavní tuzemský prodejce letenek a provozovatel portálu Letuška.cz, významně rozšiřuje oblast podnikání a nově vstupuje na trh MICE, tedy kongresové a incentivní turistiky. Rodinná společnost se orientuje na české i zahraniční firmy, míří také na státní organizace. Měsíční obraty v tomto segmentu přesahují desítky milionů korun a pololetně rostou v průměru o 160 procent.

Foto: archiv Asiana

Foto: archiv Asiana

„Nejsme v MICE turistice žádnými nováčky, nicméně tento segment byl pro nás dlouhé roky okrajový, obraty byly ve statisících. Nyní pro nás představuje velice významnou oblast podnikání. Neomezujeme se se jen na Česko, tahounem našeho růstu je export služeb na zahraniční trhy. Daří se nám například v Německu, Rakousku, Slovinsku, Polsku a dalších zemích, které jsou z obchodního hlediska zajímavé pro naše korporátní klienty z Asie. Od začátku roku jsme se postarali v rámci MICE celkem o více než 10 tisíc klientů,“ říká Šárka Litvinová, spolumajitelka Asiany.

Orientace na firmy, které hledají zahraniční trhy

Portfolio poskytovaných služeb Asiany v segmentu kongresové a incentivní turistiky je široké. „Vedle letenek zajišťujeme rovněž konference, semináře, organizujeme obchodní jednání včetně vhodných, reprezentativních prostor a kvalitních gastronomických služeb. Naše služby jsou zajímavé pro exportní firmy, které hledají nové trhy a potřebují k jednání kultivované prostředí, které stimuluje byznys. Vzhledem k tomu, že působíme nově v řadě evropských zemí, museli jsme současně výrazně posílit náš pracovní tým o desítky lidí,“ uzavírá Šárka Litvinová ze společnosti Asiana.

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..