Anketa s touroperátory: Jaké exotické cíle pro nás mají přichystané na nadcházející sezonu?

Již tradičně se podzimní vydání TTG zaměřuje na nabídku touroperátorů v oblasti exotických cílů, kteří v této době věnují maximální úsilí v přípravě katalogů pro nadcházející sezonu. Znovu jsme se s našimi otázkami obrátili na ty, kteří mají v této oblasti nejširší nabídku. 

  1. Máte nějaké novinky pro nadcházející sezonu v oblasti exotických cílů?
  2. Jaké letecké společnosti preferujete při tvorbě zájezdů do exotických destinací?
  3. Na jakou destinaci sázíte u svých klientů?

 

 

Adventura

Petr Novotný, ředitel

  1. Každý rok se snažíme připravit maximum novinek, ač se již jedná o konkrétní destinace či o novinky v oblasti celé nabídkové řady zájezdů. Takovými novinkami budou od nás v následující sezoně například cesty s podtitulem – Za krásami zimní exotiky. Palmy tentokrát vyměníme například za jiskřivou krásu zamrzlého Bajkalu, polární záři v Laponsku, návštěvu kočovných pastevců sobů na Urale či tiché kouzlo zasněženého Japonska. Další skupinou zájezdů budou ty lyžařské. Kromě tradičních alpských destinací pak do nabídky zařazujeme lyžování v nově budovaných lyžařských střediscích například v oblíbené Gruzii, Turecku, Kazachstánu či dokonce v Íránu. Lyžování je zde možné kombinovat se zajímavým poznáním jinak exotického prostředí dalekých zemí. Počet destinací do kterých míří naše letecké cyklistické zájezdy se také neustále zvyšuje, například na Kubu či do Bhútánu jich vypisujeme i několik různých typů. Celkově tak do naší nabídky pro sezonu 2020 zařadíme opět několik desítek exotických novinek.
  2. Toto je pro nás příliš složitá otázka, v naší nabídce se aktuálně nachází více než 130 destinací, létáme tedy do všech kontinentů všemi světovými směry. Tedy obecně preferujeme letecké společnosti spolehlivé, nestávkující, nerušící lety a s dobrými rezervačními i platebními podmínkami.
  3. Chtěl bych napsat na všechny, protože se do každé z nich snažíme nabídnout vždy to nejlepší, co dokážeme. Přesto se to pokusím trochu více konkretizovat. Sázíme na ty, kde víme, že naše nabídka je stabilní a dominantní. Mezi tyto destinace patří oblast Arktidy, ale také Ruska i post sovětských, tedy dnes již lépe řečeno středoasijských regionů. Sázíme také na tradičně africký kontinent a již několikátou sezonu na zajímavé evropské destinace, jež nabízíme poznat letecky, formou malé skupiny podobně jako na našich exotický poznávacích či aktivních zájezdech.

 

China tours

Miloš Podpěra, ředitel

  1. Jako specialista na poznávací cesty do Asie máme kontinent zmapovaný dosti podrobně, takže s novinkami to máme čím dál obtížnější. Ale samozřejmě budou. Rozšiřujeme portfolio zájezdů v odpočinkovém stylu, kdy první část programu je poznávací a ve druhé pak relax v některém z oblíbených letovisek. Vlastně tím celoročně rozšiřujeme model cestování, který byl dosud charakteristický pouze pro naše oblíbené silvestrovské programy. Kromě Šrí Lanky významně rozšiřujeme tyto programy např. v Thajsku. Druhou zajímavou novinkou je rozšíření „stylových“ zájezdů do dalších destinací. Jedná se o cesty pro nejnáročnější klientelu s opravdu stylovým místním ubytováním v úrovni 4–5 hvězd, čili žádné řetězce. Této úrovni je pak přizpůsoben i celý program včetně stravování a dopravy, což umožňuje zcela novou úroveň zážitků a je v přímé opozici s uspěchanými cestami ve stylu „vše za 10 dní“. Za všechny bych jmenoval zájezd Mijabi – doteky japonské krásy.
  2. Zde se držíme osvědčených partnerů z předcházejících sezon, tedy především asijských společností. Kromě toho, že jejich servis patří mezi nejlepší, také přirozeně mají nejkratší souhrnné doby letů, což je klienty stále sledovanější položka. Takže to budou zejména Emirates, Turkish Airlines, QatarAirlines a Korean Air.
  3. Ani tady se nic nemění oproti předcházejícím rokům. Sázíme na naši „tradiční“ Čínu, neustále rostoucí Japonsko, osvědčenou jihovýchodní Asii, velmi oblíbenou Šrí Lanku i stále lákající Indii.

 

Zdeněk Kříž, ředitel

Siam travel

  1. V nadcházející sezóně rozšiřujeme naší nabídku v Thajsku, ve Spojených Arabských Emirátech a na Maledivách o nové velmi atraktivní lokality a ubytovací kapacity.Stejně tak rozšiřujeme nabídku o nové lokality v oblasti střední Ameriky a chystáme nové poznávací cesty po Indii, Namibii a Maroku.
  2. Dlouhodobě spolupracujeme s renomovanými leteckými společnostmi a finální volba, kterou konkrétní z nich zvolíme pro dané klienty závisí především na aktuální dostupnosti letenek, ceně letenek a časové návaznosti v termínu, který klienti poptávají. K našim nejvýznamnějším partnerům mezi leteckými dopravci patří mimo jiné Emirates, Qatar Airways, Turkish Airlines, Air France, KLM, Air Arabia a na kratší vzdálenosti Smart Wings.
  3. Není možné „sázet na jednu destinaci“, nicméně pro nadcházející sezónu vidíme podle aktuálních poptávek velký růstový potenciál mimo jiné na Maledivách, Seychelách, v Thajsku a Mexiku.

 

Tomáš Růžička, ředitel marketingu

ESO travel

  1. Cestovní kancelář ESO travel sází především na stabilitu, šíři portfolia a jeho kvalitu. Z tohoto důvodu je naše kompletní nabídka, především poznávacích zájezdů, ve značné míře podobná jako v sezónách předešlých. Naši klienti již vědí, že od nás mohou očekávat přehled poznávacích cest do celého světa s garancí kvality a bez neověřených experimentů. V našem novém katalogu, který vyšel v létě a nabízí exotické destinace na celé planetě na více než 300 stranách, naleznou cestovatelé ověřené a oblíbené poznávací okruhy ve více než 160 zemích světa, ale samozřejmě také novinky, které obohacují již tak velmi širokou nabídku naší cestovní kanceláře.
  2. Našimi hlavními partnery do nejvýznamnějších oblastí, jako jsou Spojené státy americké nebo Karibik, jsou společnosti Lufthansa, Air France a Austrian. Pro teritorium Asie a Oceánie pak většinu našich letů zajišťují aerolinky Qatar Airways, Emirates, Singapore Airlines či Aeroflot.
  3. Díky naší specializaci na poznávací zájezdy se na pomyslném vrcholu dlouhodobě drží široká nabídka zájezdů do USA a Číny. V oblasti pobytových zájezdů a jejich kombinací s poznáváním pak absolutně dominuje naše stěžejní destinace Thajsko, kde našim klientů nabízíme jedinečnou možnost poznání vždy několika úchvatných ostrovů v rámci jednoho zájezdu. V oblasti Karibiku potom vedou pomyslný žebříček Dominikánská republika a Kuba, ale je třeba zmínit, že na vzestupu jsou také méně exponované destinace jako například Turks & Caicos, Sv. Lucie a podobné speciality. V neposlední řadě je třeba zmínit, že důležitou součástí naší nabídky jsou zájezdy na míru na vysoké úrovni, kde naši specialisté neznají skutečně žádné limity a pro naše klienty jsme schopni připravit a zorganizovat originální Cesty do těch nejvzdálenějších a nejneočekávatelnějších koutů celého světa. Vlajkovou lodí naší kanceláře jsou poté speciální expedice, jako je Cesta kolem světa soukromým letadlem nebo expedice na severní či jižní pól, které se těší velké oblibě a potvrzují výjimečné postavení cestovní kanceláře ESO travel na českém trhu.

Stanislav Zeman

Čedok, ředitel

  1. Nově jsme si pro naše klienty v rámci katalogového produktu připravili destinace Maledivy, Mauricius, Mexiko a Seychely. Připravili jsme také řadu nový zájezdů v kombinaci poznání a odpočinku. Např. Spojené arabské emiráty, Omán, Srí Lanka a Maledivy, Vietnam, Indie, Barma nebo Keňa. Do prodeje připravujeme také více zájezdů tematických.
  2. Preferujeme lety s maximálně jedním přestupem u renomovaných leteckých společností.
  3. Destinace, kde je Čedok tradičně silný, jsou Zanzibar, Thajsko, Indonésie, Kuba. Sázíme také na novinky, které jsme našim klientům připravili právě v rámci exotických destinací.

Karel Topič

VIVA Travel, ředitel

  1. Abychom drželi krok s konkurencí, tak musíme přicházet s novinkami a inovacemi a sledovat, kam se posouvá zájem klientů. Novinek je každoročně několik, ale nejvíce pyšní jsme na naše exkluzivní zájezdy Antarktida s českým průvodcem a pokračování úspěšné Cesty kolem světa s průvodcem, kdy jsme přišli s druhým dílem postaveným na zcela nových destinacích po celém světě, a máme tak v nabídce tyto exkluzivní zájezdy dva (na 40 a na 33 dní).
  2. Vzhledem k tomu, že našimi hlavními destinacemi jsou Austrálie a Nový Zéland, tak využíváme hojně Qatar Airways a Emirates, které patří co do kvality a komfortu mezi nejlepší na trhu. Navíc Qatar nabízí několik atraktivních zvýhodnění pro klienty při přestupu v Dauhá. Do Jižní Ameriky také užíváme osvědčené společnosti, z nichž vyberu třeba KLM. I když klienti většinou více řeší program a služby na místě.
  3. Větší zájem evidujeme u zájezdů do Chile a rádi bychom pomohli tuto úžasnou zemi více propagovat. Každopádně z povahy naší cestovní kanceláře to jsou na prvním místě Austrálie a Nový Zéland, kde máme, troufnu si říci, největší nabídku programů a zájezdů na trhu. Tuto nabídku navíc stále inovujeme a obohacujeme.

 

Ondřej Rušikvas

Blue Style, provozní ředitel

  1. V oblasti exotických destinací pro nadcházející sezonu sázíme na ověřené destinace, které si u našich klientů získaly přízeň. Jedná se o celoročně populární Egypt, kam dokonce na zimní sezonu od února 2020 přidáváme odlety i z Brna a Ostravy. Dále o Spojené arabské emiráty, Thajsko, Mauricius, Srí Lanku nebo Maledivy. Nabízíme také Zanzibar, Keňu a Seychely. Od této sezony nově nabízíme vedle Zanzibaru i poznávací okruh včetně několika dní trávených na africké pevnině v Tanzánii.
  2. Do Egypta létáme se Smartwings, do vzdálenějších exotických destinací využíváme zejména služeb Qatar Airways, Emirates, Turkish Airlines, Air France, flydubai a dalších.
  3. Na velké oblibě získávají Spojené arabské emiráty, které jsou ve velmi dobré doletové vzdálenosti. Dále jsou u našich klientů populární destinace jako Thajsko, Srí Lanka nebo Maledivy.

 

Autor Adéla Štechová (Články)


Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..