Anketa: Na trendEVENT EXPO bodovaly i publikace TTG

Ledové kapučíno s tekutým dusíkem, hra světel a stínů, lifejubox, tisíce vyměněných kontaktů a spousty nových nápadů, tak vypadal podzimní trendEVENT EXPO očima návštěvníků.

Foto: TrendEVENT Expo

Foto: TrendEVENT Expo

Muzeum Staré čistírny ožilo 9. října setkáním trendEVENT EXPO. Pro více než 300 návštěvníků si připravilo program přes 50 vystavovatelů. Na místě se tak setkali zástupci eventových a promotion agentur, firem, ubytovacích zařízení a resortů, dodavatelé cateringových služeb, zábavních programů a multimediálních řešení.

Mezi vystavovateli jsme se ptali na to, co je nejvíce zaujalo na trendEVENTu. Pozitivně hodnotí navazování nových kontaktů, ale i výběr nové lokace pro firemní akce a bohatý program.

„Je vidět, že si jednotliví vystavovatelé dávají stále více záležet na tom, jak bude jejich prezentace vypadat. Snaží se svůj „stánek“ pojmout nějak netradičně,“ porovnával akci s předešlými ročníky Norbert Pýcha, jednatel EventAreny, s. r. o.

Návštěvníci si pochvalovali také štrúdl či míchané koktejly v podobě kostiček, který nabízeli u stolu s molekulárním cateringem. „Ze 100 % mě zaujala prezentace České republiky v zahraničí či pro turisty prostřednictvím časopisu ttg czech luxury, mám ráda umění, profesionální fotografie a to mě zaujalo na první pohled i u vašeho stánku,“ dodala Štěpánka Zinkaizlová, oblastní ředitelka www.obchodnisnidane.cz.

Foto: trendEVENT EXPO

Foto: trendEVENT EXPO

Netradiční prostředí Muzea Staré čistírny v Bubenči pochvalně hodnotili návštěvníci i vystavovatelé. Kromě prohlídky funkčních parních strojů mohli návštěvníci také vyzkoušet zážitkovou cestu podzemím.

A jak hodnotí akci organizátoři? Na to jsme se ptali Pavla Hofrichtera, ředitele společnosti Rain.cz. „Dokázali jsme na jedno místo soustředit množství technologických novinek, které jistě obohatí předvánoční sezonu firemních a společenských akcí. Pódium patřilo neokoukaným vystoupením, která se stanou příjemnou součástí programu eventů,“ uvedl pro TTG Pavel Hofrichter.

Co přinese příští ročník trend EVENTu na jaře? „Vycházíme z tradiční, ověřené skladby programu, v kterém nechybějí prezentace, expozice, show a pódiový program, ochutnávky i prohlídka zajímavé lokace. Chceme dát větší prostor moderovaným diskusím, kulatým stolům nebo doprovodnému odbornému programu. Přineseme znovu zajímavé novinky a věříme, že se nám opět podaří zvýšit návštěvnost této jedinečné akce,“ dodal Pavel Hofrichter.

lp

Anketa – Mezi vystavovateli trendEvent EXPO

1. Co Vás na trendEventu nejvíce zaujalo?

2. Podařilo se Vám na trendEventu domluvit si nějakou spolupráci, obchod či projekt?

 

Mgr. Ivana DupalováMgr. Ivana Dupalová

jednatel Xtreme hostess service s. r. o.

1. Molekulární kuchyně.

2. Uzavřít obchod přímo na TE se nám nepodařilo, ale navázali jsme několik nových zajímavých kontaktů a věříme, že se nám podaří s těmito společnostmi v budoucnu spolupracovat.

 

Norbert PýchaNorby v saku portret

jednatel EventArena, s. r. o.

1. EventArena se pravidelně této akce účastní jako vystavovatel a také jako generální partner. Mohu tedy srovnávat letošní TrendEvent s těmi předešlými. Je vidět, že si jednotliví vystavovatelé dávají stále více záležet na tom, jak bude jejich prezentace vypadat. Snaží se svůj „stánek“ pojmout nějak netradičně. Mě osobně vždycky nejvíc nadchne, když prezentace produktu či služby obsahuje nějaký nápad a vtip. V Muzeu Stará čistírna jsem jich viděl hned několik. Doufám, že i ta naše mezi ně patřila.

2. TrendEVENT Expo je pro nás především příležitost, jak se neformálně potkat a pozdravit s našimi stávajícími klienty či dodavateli. Samozřejmě je to také šance k navázání nových kontaktů. Letos, stejně jako v předešlých ročnících, se nám podařilo potkat s řadou zajímavých potenciálních klientů. K uzavření konkrétního obchodu či zahájení spolupráce sice přímo na akci nedošlo, nicméně navázané kontakty budeme nadále rozvíjet a věřím, že se nám podaří s některými z nich spolupráci zahájit.

Dita ŠamonilováDita Šamonilová

CoDan Agentura, www.momondo.cz

1. Zaujal mě Molekulární catering, světelné a hudební instalace od firmy Quix a prohlídka prostor s funkčními parními stroji a projížďkou na raftech.

2. S mnoha vystavovateli již pracujeme a zároveň věříme, že s dalšími začneme.

 

 

 

Kristina PelzováKristina Pelzová, Svitan

Marketing assistant, Svitap

1. Nemůžu říci jednu konkrétní věc nebo jeden konkrétní produkt či službu ostatních vystavovatelů. Nejvíce mě zaujal opravdu přímý kontakt s potenciálními zákazníky. Všichni byli na Trend­EVENTu dobře vidět a oslovit všechny hosty bylo snadné a řekla bych, že i cílené. To se mně osobně na akci líbilo nejvíce.

2. Konkrétní objednávku či konkrétní dohodu se nám sjednat nepodařilo, ovšem byli jsme osloveni spoustou návštěvníků, vyměnili jsme si mezi sebou kontakty a můžu říci, že některé z nich vypadají velmi slibně. Pro naši firmu bylo však důležitější být vidět a dostat se do povědomí zase jiného okruhu zákazníků.

 

Andrea Jankovcová(vlevo) &Kateřina DolinováMgr. Andrea Janovcová

marketing, Activitypark – Hotel Všemina

1. Na trend­EVENTu nás najviac zaujalo množstvo a rôznorodosť vystavovateľov, co potvrzuje stále nové a vyvijajúce sa možnosti v oblasti event marketingu.

2. Áno, podarilo sa nám domluviť niekoľko zaujímavých projektov a už teraz sa tešíme na ich realizáciu.

 

Veronika VobejdováVeronika Vobejdová 2

provozní manažer Erbia Paradise, Restaurace Cinda

1. Na trend­EVENTu se mi nejvíce líbila molekulární gastronomie a ovocné květiny. Je to něco, co ještě není na českém trhu tolik známé, proto to člověka velice zaujme.

2. Ano, podařilo se nám tam navázat kontakt s nejednou firmou na akce u nás v areálu.

 

Klára Sezgin 2Klára Sezgin

Ředitelka společnosti www.Frutiko.cz

1. Na trend­EVENTu mě zaujaly především prostory Staré čistírny s prohlídkou štoly a dále hudební program tzv. lifejuboxu.

2. Konkrétně na Eventu jsem si obchod/spolupráci nedomluvila, ale věřím, že kontakty na něm nasbírané možnost spolupráce přinesou.

 

Luboš ProcházkaLuboš Procházka

MICE & Corporate Manager CPI Hotels

1. Velmi mile nás překvapil počet účastníků, více jsme očekávali od samotných prostor muzea, ale i tak to bylo OK.

2. Ano, díky tomu, že jsme se nezúčastnili jen jako návštěvníci, ale měli i vlastní stánek, si CPI Hotels – Clariony našlo poměrně hodně nových i stávajících klientů. Máme několik konkrétních poptávek na akce, klienti se ptali obecně na všechny naše hotely, na „nově“ otevřené hotely Clarion a nové kongresové haly (Ostrava + Olomouc). Celkový efekt akce hodnotíme jako přínosný.

 

Štěpánka ZinkaizlováŠtěpánka Zinkaizlová

oblastní ředitelka www.obchodni­snidane.cz

1. Ze 100 % mě zaujala prezentace České republiky v zahraničí či pro turisty prostřednictvím časopisu ttg czech luxury, mám ráda umění, profesionální fotografie a to mě zaujalo na první pohled i u vašeho stánku. Celkovou atmosféru trendEVENTu dotvářela hudba. Příjemný moderátor a molekulární catering byli pro mě zpestřením celého odpoledne.

2. Na vyhodnocení je pro mě příliš brzy, s několika lidmi jsem si vyměnila vizitku. Mým cílem bylo podívat se, jaké firmy se zúčastňují této akce a jestli to pro mě může být inspirace, jelikož organizujeme eventy a byznys setkávání s podnikateli.

 

Marek ŠkvorMarek Škvor

ředitel Hotelu Akademie Naháč a jednatel společnosti ZFP Reality, s. r. o.

1. TE navštěvujeme pravidelně. Vždy se jedná o jednu z mála příležitostí, kde se můžeme potkat s konkrétními potenciálními zákazníky. Program je vždy připraven v zajímavém prostředí a vždy nabízí ochutnávku služeb, které lze využít při pořádání firemních akcí.

2. Konkrétní poptávka na firemní akci se objevila jedna, ale získali jsme také několik nových kontaktů. Konkrétní dopad naší účasti budeme moci posoudit až s větším časovým odstupem. Důležité je, že jsme potkali také několik našich stávajících zákazníků a mohli probrat novinky v naší nabídce.

 

Josef RychterMgr. Josef Rychter

projektový manažer Destinační společnosti Východní Čechy a manažer East Bohemia Convention Bureau

1. Na této akci mě asi nejvíce zaujalo nevšední prostředí, ve kterém se konala. Přiznám se, že jsem si to nejprve nedokázal na tomto místě příliš představit, ale organizátoři trendEVENTu se postarali o to, aby prostory Staré čistírny v Bubenči byly pro trend­EVENT jako stvořené.

2. Velkou výhodou této a podobných akcí je, že se na jednom místě sejde velká koncentrace lidí, které spojuje stejný nebo podobný zájem. Není tedy divu, že i já jsem na místě posbíral mnoho důležitých kontaktů, které nám pomohou zkvalitňovat nabídku Pardubického kraje nejen v oblasti pořádání eventů.

 

Natálie PicmausováNatálie Pismausová (vlevo)

project manager Reklamnioplatky.cz

1. Opět nový prostor, který jakožto eventová agentura jsme měli možnost si prohlédnout a vidět, jak se dá plně využít.

2. Ano, jako vždy, toto setkání s odborníky nám vždy přinese nové kontakty a na základě osobních setkání je poté i samotné jednání mnohem přínosnější a příjemnější.

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *