AdCamp: Zaměřeno na destinace a praxi

Jak na destinační management? Jaký je vliv médií na turismus a jak s médii pracovat, abyste je zaujali? Na tyto otázky a mnoho dalšího odpoví profesionálové na konferenci AdCamp. Dvoudenní akce se uskuteční 16. až 17. dubna ve Zlíně.

Snmek z AdCamou 2013 Zdroj: www.adcamp.cz

Snmek z AdCamou 2013 Zdroj: www.adcamp.cz

Hlavním tématem AdCampu 2014 jsou „Destinace v centru pozornosti“. První den se lektoři konference zaměří formou krátkých vystoupení zejména na problematiku prezentace destinací i samotných produktů turismu, odpoví na otázky spojené s budováním dobré reputace daného místa či turistické atraktivity a v rámci případových studií budou prezentovat zajímavé tuzemské i zahraniční produkty turismu. Třetí blok bude věnován vlivu médií na turismus – jak zaujmout média, nové kontexty vnímání destinací z úhlu pohledu různých médií, od novin, televize, fotografie až po knihy.

Program se dotkne rovněž problematiky vzájemné spolupráce destinačních managementů a provozovatelů služeb v turismu. Nebudou chybět speciální přednášky právě pro provozovatele služeb v turismu, aby i oni na AdCampu našli svou inspiraci a zjistili, jak být ve svém podnikání úspěšnější.

„V rámci 5. ročníku klademe důraz zejména na zkušenosti z praxe a praktický přínos pro účastníky – učit se od úspěšných a být ještě lepší,“ uvedla pro TTG Kristýna Kaňoková, projektová manažerka AdCampu. „Od počátku tu byl záměr vytvořit trochu „jinou“, praktičtější mezinárodní konferenci zabývající se problematikou marketingu v turismu. Ohlas, který konference vyvolala, nás překvapil. Ukázal, jak velká poptávka po inspirativních informacích z oboru tady existuje,“ vysvětluje zaměření na praktické fungování turismu Aleš Vrba, hlavní organizátor AdCampu.

Osvědčení lektoři

Na konferenci vystoupí osvědčení lektoři. Těšit se můžete na marketingového „guru“ Daniela Levineho (světový expert na oblast marketingu v turismu z USA), spisovatele Simona Mawera (autor knihy „Skleněný pokoj“), sportovní fotografku Markétu Navrátilovou a její pohled na destinace prostřednictvím objektivu, průvodce pořadem Šumná města Davida Vávru (architekt, herec, režisér), specialistku na destinační management Jitku Zikmundovou (ředitelka mezinárodního projektu rozvoje turismu v regionu mezi Dunajem a Vltavou, Rakousko), Moniku Palatkovou a další.

Za TTG vystoupí Jan Rybář (novinář, fotograf a odborný konzultant v oboru mediální komunikace a kreativního psaní v turismu, v současnosti pracuje na projektu Inspirovník.cz – Copywriting a Public relations jinak) s tématem zajímavé aspekty médií a on-line marketingu. Jak psát poutavé texty, které vzbudí zájem médií i turistů samotných, poradí i Petr Vlasák (předseda Copywriters clubu a držitel mnoha kreativních ocenění).

Moderátorem 5. ročníku bude opět Václav Žmolík. Součástí akce je také výstava fotografií M. Navrátilové s tematikou Tour de France a autogramiáda S. Mawera.

Organizátoři připravili rovněž několik zajímavých nabídek, z nichž je velmi aktuální Early Birds. Zájemci, kteří se přihlásí do 15. února, získají plnou akreditaci za zvýhodněnou cenu. Novinkou letošního roku je speciální konferenční balíček ALL-IN-ONE, který zahrnuje plnou akreditaci na 2 dny pro dvě osoby včetně ubytování ve dvoulůžkovém pokoji a dárkového balíčku.

Kompletní program a přihlášku na AdCamp najdete zde.

red

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *