AccorHotels rozšířila svou nabídku akvizicí značek Fairmont, Raffles a Swissötel

Hotelová skupina AccorHotels v úterý 12. července na valné hromadě akcionářů oznámila akvizici FRHI Hotels & Resorts, díky které portfolio skupiny rozšíří o tři značky luxusních hotelů – Fairmont, Raffles a Swissötel. Tímto krokem skupina AccorHotels rozšiřuje své působení v Severní Americe.

značky AccorHotels_01
Akvizice AccorHotels a FRHI přinese skupině řadu globálně uznávaných značek, které zahrnují správu mnoha známých a historických hotelů z klíčových strategických měst po celém světě, včetně například The Savoy v Londýně, Raffles v Singapuru, Fairmont San Francisco, The Plaza v New Yorku, Fairmont Le Château Frontenac v Quebeku či pařížský Le Royal Monceau Raffles.

Dnešek je pro naši hotelovou skupiny velmi významný den. Akvizice těchto tří reprezentativních značek luxusních hotelů je pro AccorHotels historickým mezníkem. Otevřou se nám vyhlídky na růst, posílíme také naše mezinárodní působení,“ hodnotí kroky Sébastien Bazin, předseda představenstva a generální ředitel společnosti AccorHotels.

Jako výkonného ředitele nově vzniklé divize luxusních značek jmenovala skupina Chrise Cahilla. Cahill povede proces integrace FRHI a je odpovědný za strategii a globální operace luxusních značek skupiny AccorHotels. Nově patří mezi luxusní porfolio tyto značky: Raffles, Fairmont, Sofitel Legend, So Sofitel, Sofitel, MGallery by Sofitel, Pullman and Swissötel.

Hodnota transakce je 840 milionů USD cash a 46,7 milionů v akciích. Zároveň se zástupci společnosti Qatar Investment Authority (QIA) pan Ali Bouzarif a zástupce společnosti Kingdom Holding Company (KHC) pan Sarmad Zok stanou členy představenstva společnosti AccorHotels.

Akvizice AccorHotels zahrnuje plán výnosové a nákladové synergie ve výši přibližně 65 milionů eur díky kombinaci značek, maximalizaci hotelového zisku, zvýšení efektivity marketingu a zvýšení prodeje přes distribuční kanály. Významné vylepšení bude také z hlediska zákaznických dat, a to díky integraci zákazníků FRHI, která se skládá ze tří milionů členů věrnostního programu, z nichž 75 % je ze Severní Ameriky.

 

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..