10 důvodů, proč je Travel Trade Day velmi přínosná akce

V Českých Budějovicích se počátkem týdne v Clarion Congress Hotelu konala akce Travel Trade Day. Cílem setkání, pořádaného každoročně agenturou CzechTourism, je podpořit příjezd turistů ze zahraničí do České republiky a poskytnout platformu pro rozvíjení obchodních partnerství českých podnikatelů, regionů i dalších subjektů. Zde je deset důvodů, proč byla letošní akce opravdu podařená.

[wzslider autoplay=“true“ interval=“2000″]

1. Akce byla opět perfektně zorganizovaná, což na zahraniční i domácí účastníky udělalo velmi dobrý dojem.

2. Akce se účastnilo 78 zahraničních nákupčích ze 23 zemí světa, přičemž CzechTourism přivezl opravdu kvalitní touroperátory.

3. CzechTourism zprostředkoval na 1600 individuálních schůzek mezi zahraničními touroperátory a devadesáti zástupci českých podnikatelů, destinačních společností i krajů.

4. V rámci fam tripů, stejně jako v minulých ročnících, se zahraniční nákupčí přímo seznámili s jednou až dvěma regionálními destinacemi a vyzkoušeli si ubytování v regionu.

6. Soukromá podnikatelská sféra dostala příležitost nadchnout zahraniční nákupčí svými službami.

7. CzechTourism dokázal pohotově zareagovat na nenadálé situace;  například ředitelka zahraničního zastoupení v Moskvě nemohla být přítomna, ovšem na jejím stolku byl notebook, přes nějž s ní bylo možné hovořit na dálku.

8. Druhý den konference byl věnovaný hledání synergií mezi českými podnikateli a řediteli zahraničních zastoupení agentury.

9. Panovala velmi pohodová a přitom intenzivně pracovní atmosféra.

10. TTD zní skoro jako TTG.

Newsroom TTG

Enter the text or HTML code here

Komentovat

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..